Din când în când, la nivel internațional, se naște un eveniment care își propune să schimbe perspective.

Lansat în SUA și deja găzduit în peste 100 de orașe din întreaga lume, DisruptHR International reprezintă
o sesiune de discuții surprinzătoare, diversitate și energie. Toate acestea se întâmplă în compania unor
oameni cu o abordare menită să schimbe perspectiva asupra culturii organizaționale, managementului
talentului și dezvoltării personale.

În anul 2017, DisruptHR a trecut granițele naționale, fiind organizate două ediții incendiare. După un
eveniment extraordinar în București și o altă ediție fabuloasă la Cluj – Napoca, DisruptHR revine la
București cu o nouă ediție care te va pune pe gânduri: DisruptHR Bucharest 2.0 – 15 amazing speakers,
5 min each!

DisruptHR Bucharest 2.0. – An event to cross one’s mind!

15 speakeri, prezentări intense, explozive, de câte 5 minute fiecare, în care leaderi din companii și
specialiști în resurse umane ne vor învăța și ne vor inspira!

Dacă sunteți un profesionist de HR, un CEO, un tehnolog, un lider al comunității și aveți ceva de spus
despre talent, cultură sau tehnologie, DisruptHR este locul! Ideile și prezentările pot fi înscrise pe
https://disrupthr.co/bucharest/, fie pot fi trimise pe adresa oficială de e-mail: DisruptHR@DisruptHR.ro

Toate discursurile inspiraționale și educative din cadrul evenimentului DistruptHR Bucharest vor fi
difuzate pe portalul global disrupthr.co/talks/, putând fi vizionate în întreaga lume.

DisruptHR Bucharest 2.0. este cel mai inspirațional eveniment pe tema intuiției, superstițiilor în business
și convingerilor care ne duc mai departe!

Evenimentul se desfășoară într-o locație neobișnuită, iar seara continuă cu networking. Gazda ediției este
Avenue 48, un spațiu industrial reinterpretat, care îmbină tradiția unui vechi centru expozițional cu
accente moderne, city și o atmosferă extraordinară.

Pe data de 19 aprilie, în cadrul ediției, se vor reuni peste 300 de profesioniști de HR, antreprenori, CEO,
specialiști și lideri ai domeniilor lor de activitate.