Paris. Pernod Ricard. Abstract. Noi suntem Andrei Iancu, Iulia Stan siAlex Tanasescu și noi am creat ABSOLUT Engage. Probabil vă întrebați ce înseamnă, dar veți afla despre asta în cele ce urmează.

 

Experienta noastră a început în prima saptamana de cand eram in Business Club in care aflasem de un concurs Spirits of Entrepreneurs organizat de catre Pernod Ricard pentru ABSOLUT Vodka si am zis ca merita incercat. Echipele au fost făcute random și așa am ajuns noi să fim ceea ce suntem: o echipă.

Prima etapă a concursului: un filmuleț. Era seara dinainte de deadline și știam că trebuie să facem un video în care trebuia prezentată echipa, de ce dorim să facem parte din echipa ABSOLUT, cum am putea contribui și ce înseamnă pentru noi: “By doing things differently it can lead to something exceptional”.

Cu ce am Început? În primul rând numele echipei trebuia ales: 3toINOV8 a fost raspunsul (three to inovate). Apoi ne-am gândit la modul în care putem raspunde la cerințe. Era deja destul de târziu, pentru filmat aveam la dispoziție doar un telefon și am ajuns la concluzia că un film stop-motion e cea mai bună idee. Zis, făcut și trimis.

Timpul trecea. Noi aproape și uitasem de competiție, dar am primit mailul conform căruia am trecut in etapa urmatoare. În mințile noastre erau deja gânduri precum Paris, internship-uri. Însa,revenind la realitate. A doua etapă a constat în rezolvarea unui “business case” cu ajutorul unei idei inovatoare care sa ramana in istoria ABSOLUT. Așa a luat naștereABSOLUT Play, o aplicație online care avea la bază campania Greyhound .

Ideea era formată, însă îi lipsea acel ceva. Așa că am hotarât să integrăm lumea jocului online cu elemente de offline. De ce și offline? Fiindcă e banal un joc care să te țină în casă și să te țină departe de experiențele din lumea reală.

ABSOLUT Play deja exista în mințile noastre ,dar a urmat partea în care trebuia scris și explicat. Treaba asta ne-a cam dat bătai de cap, însa nu ne-a oprit fiindca am trimis proiectul la timp, bineînțeles tot cu o seară înainte de deadline.

Ne-am reluat activitățile pe care le aveam, a venit și vacanța, însă după sărbători primim mail-ul ce avea să ne schimbe starea de spirit:
Astazi au fost desemnate echipele care au intrat in faza nationala a BUSINESS GAME-ului ABSOLUT.Este vorba despre echipele 3toINOV8 siSAFFRON care au venit cu cele mai inovative idei.”
Eram atât de fericiți toți trei fiindcă simțeam cum Parisul ne cheamă. Am fost chemați la debriefing cu brand manager-ul ABSOLUT și directorul de marketing Pernod Ricard. Înainte de asta ne simțeam pregătiți fiindcă noi credeam în ideea noastră. După debriefing am realizat că părea atrăgătoare pentru copii și nu pentru target-ul companiei.

ABSOLUT Play s-a transformat în ABSOLUT Unique, având la bază același concept de integrare online cu offline.

Deși era perioada sesiunii am prioritizat competiția, era șansa noastră să aratăm ceea ce putem și ce stim. Am lucrat la proiect câteva zile, iar  cu o zi înainte ne pregăteam de prezentarea în fața celor de la Pernod Ricard Romania. Tot repetam, repetam, repetam pâna când. Ding dong! Ne-am dat seama că numele ABSOLUT Unique era deja folosit . Ne-am panicat fiindcă fișierul era deja uploadat, dar am reușit să îl schimbăm în ABSOLUT Engage și mai trebuia să facem asta și în discursurile noastre, parte care a fost mai dificilă fiindcă deja eram obișnuiți cu vechiul nume.
A venit ziua prezentării finale. Ne-am trezit devreme, am repetat, ne-am pregatit să le aratăm că noi suntem cei mai buni, iar pe drum aveam în minte toți un singur lucru: ”I AM THE CHAMPION!”
Am ajuns la sediul Pernod Ricard, i-am salutat pe cei pe care deja îi cunoscuserăm, dar ghici ce. Era de față și managerul de la Human Resources pe Europa Centrală și de Est cu care am făcut cunostință. Am discutat cu ea și ne-a surprins faptul că avea o atitudine deschisa și părea interesată de ceea ce facem în prezent, ocazie cu care ne-am mandrit cu Business Club.Timpul se scurgea atât de greu, dar ajunseserăm la momentul adevărului.

Prezentam cu entuziasm, am avut și câteva momente în care emoțiile ne-au cuprins, dar eram mandri de ideea noastra, de noi, îi vedeam pe ceilalți încântați, demonstram ca suntem buni. A urmat și o sesiune de întrebări la care ne-am descurcat, iar apoi am cunoscut si cealaltă echipă cu care concuram și am fost informați că vom afla raspunsul vineri (acea zi) sau luni. Vineri nu am primit raspunsul. În acel weekend eram toți tensionați, timpul parcă nu mai trecea. Luni stăteam numai cu mailul deschis, ne încurajam unii pe alții, aveam emoții chiar mai mari decât la prezentare. Ziua de luni era gata, emoțiile creșteau.

Marți. O zi ca oricare alta, unul la examen, altul acasă în așteptarea răspunsului, altul își canaliza emoțiile într-un film banal. Dar, surpriză! A sosit și marele răspuns: ”Am vești proaste, însă vom vorbi mai multe la Paris!” Eram atât de fericiți! Am reușit să demonstrăm că noi suntem cei mai buni, că facem parte din Business Club si Voluntari pentru Idei și Proiecte și că noi suntem o parte a valorilor ABSOLUT: creativitate,  calitate, excepțional.

În continuare urmează etapa internațională a competiției Spirits Of Entrepreneurs de la Paris unde vom concura cu echipe din toată lumea și unde vom duce mai departe ceea ce reprezentăm: atât pe noi, 3toINOV8, România, dar și ceea ce ne-a facut o echipa și ne-a adus aici: Business Club comunitate a Voluntari pentru Idei și Proiecte. Thank you guys! You are awesome!